Hannah STENCIL

Doma jsem "byl přesvědčen", že potřebuji novou softshellovou bundu, že ta moje stávající už je nemoderní :o). No dobře, jedno odpoledne jsme zavítali do RockPointu a já si zde vybral svůj budoucí vánoční dárek.

Nejprve trocha strohé teorie o produktu české firmy Hannah: "Pánská softshellová bunda Hannah Stencil má výborný střih technického typu, odpínatelnou kapuci, která se dá regulovat a praktickou náprsní kapsu na zip přístupnou zvenčí. Použitý softshell využívá membrány Resstex 8000, která má vyvážený poměr nepromokavosti a prodyšnosti. Skvěle odolává dešti i mokrému sněhu a přitom dobře odvádí vlhkost, kterou tělo produkuje při zvýšené fyzické zátěži."

   

Bunda je líbivá a hezky sedí, je dlouhá a hezky kryje bedra až po zadek, v pohybu nijak neomezuje. Materiál je elastan, takže je mírně pružná. Kapuci jsem hned odepnul - nosím čepici a nemám rád bouli na zádech pod batohem. Samotný límec je vysoký a dobře kryje krk. Co však na této bundě nemám rád jsou tyto vlastnosti:

1) Málo prodyšná - uznávám, že jsem horkokrevnější člověk a raději si dávám o vrstvu méně, ale když už je mi zima a obleču si tuto bundu, jsem za chvíli zpocený. Nepomůže ani rozepnutí zipu - tedy na tělo ano, ale ruce budete mít stejně mokré! Větru odolná je ovšem perfektně a nevadí ji ani lehký déšť. Takže doporučuji do chladnějšího počasí.

2) Šustí - pro někoho možná úsměvný nedostatek, ale mně to vadí

3) Je "pogumovaná" - svrchní materiál je tužší a při ohýbání rukou se jakoby "láme". Je to i slyšitelné a spolu se šustěním jsou to zvuky, které od bundy slyšet nechci

Co se týče opotřebení po několika letech užívání - naprosto v pohodě, žádné známky poškození. Jak jsem uvedl výše, bundu vytahuji ze skříně v období studenějšího podzimu, což jsou nynější chladná rána.