Představení EDC LEVEL 3.3 systému

Dnes je pro mě významný den - den, kdy publikuji práci, na které jsem průběžně pracoval téměř 25 let.

Už jako malý kluk jsem měl svou "foglarovskou ká-pé-zetku" - předměty, které se hodí mít u sebe. Pravda, ne všechny byly smysluplné a trochu nahrávaly hanlivému označení "Krabička Plná Zbytečností", ale ve mně samotná KPZ vzbudila celoživotní zájem o EDC (Every Day Carry).

Postupem času jsem svou KPZ a lékárničku zdokonaloval - až jsem došel k poznání, že jsou vlastně přežitkem. Ano, v dnešní době je lepší mít u sebe kombinaci KPZ, lékárničky a něčeho k snědku. Navíc ve velikostech a hmotnostech, jenž vás nebudou od nošení odrazovat.

Proto jsem vymyslel svůj vlastní systém s názvem EDC LEVEL 3.3, který si dovoluji představit ZDE.
Neobjevil jsem Ameriku, tyto systémy existují - jen jsem jej přizpůsobil současnosti, našim zeměpisným šířkám a rozdělil na tři úrovně.

Budu rád za případné reakce!