Trek Sport Oscar 5

Ledvinky moc rád nemám. Už jen představa té šusťákové žluté, co byla kdysi mezi prvními, mi nahání husí kůži :o). Hledal jsem něco, co bych připnul k batohu, kde bych měl nejpoužívanější věci, nejrychleji dostupné. Něco, co bych si mohl odepnout na krátký výlet. Ledvinku?!

Opět jsem vsadil na ověřeného "koně" a vybral Oscar 5 slovenské firmy Treksport. Ten se údajně v nezměněné podobě vyrábí již 10 let, což svědčí o jeho oblíbenosti. Podle mě by mu však drobný lifting prospěl, ale k tomu později. 

Ledvinka má tyto parametry:

  • objem 5l
  • hmotnost 330g
  • materiál Duratex
  • 2 kompresní popruhy pro externí připojení výstroje
  • velká, střední a malá kapsa se zipem
  • 3M reflexní prvky
  • stabilizující bederní pás

Zkušenosti z používání jsou dobré, je pohodlná, materiál nepromokavý, při pohybu neomezuje - jen při běhu je cítit. Do kapes se toho vejde hodně, hlavní používám i pro vodní rezervoár Camelbak. Jako jedinou nevýhodu bych viděl nedostatek funkčních kapsiček a poutek (například uvnitř velké kapsy by mohlo být pár přihrádek a třeba poutko na tužku) pro zamezení nepořádku a větší přehled. Hodně se mi líbila vychytávka u konkurenčního produktu - kapsičku se zipem přímo v bederním pásu. Výborná záležitost například pro peníze, doklady... Nyní ledvinku používám i jako fotobrašnu.