Malé shrnutí

Než se pustím do dalších recenzí výrobků do přírody (a města), rozhodl jsem se udělat malou rekapitulaci formou článku, ve kterém shrnu předměty, jež stále používám a které skončily v propadlišti dějin. Pojďme se na to tedy podívat:

Termoska Tatonka Hot&Cold - stále vlastním, ale využívám sporadicky

MOIRA a Vavrys - na českou MOIRU nedám dopustit. Vyzkoušel jsem různé značky funkčního prádla a zdá se mi, že MOIRA funguje nejlépe. Spodní část (boxerky) a čepici jsem časem pořídil, ale využívám je zřídka. Nyní uvažuji nad nákupem druhého trička Mono.

Kloubouk Mil-Tec - klobouky Boonie jsou moje láska a s nostalgií vzpomínám na originální U.S. Boonie Hat. Léta se snažím najít ekvivaletní náhradu, ale na trhu jsou samé (čínské) kopie nevalné kvality a hlavně malých rozměrů.

Lowe Alpine Wildcat Jacket Men - stále mám a je to moje oblíbená softshellová bunda - narozdíl od Hannah Stencil, která je sice líbivější, ale méně prodyšná.

TrekSport Oscar 5 - dodnes nevím, jestli jsem prodejem této ledvinky udělal dobře - byla prostorná a využil bych ji i dnes. Škoda - firma TrekSport podle všeho již neexistuje.

GARMONT Nova - byly dobré a pohodlné tenisky, bohužel však nevydržely déle jak 2 roky. Poměr cena / výdrž mohl být lepší.

GARMONT Syncro GTX - nejlepší trekové boty, jaké jsem měl. Ale náhradu už jsem našel, dozvíte se brzy :-).

Camelbak - Omega & Bite Valve Cover - originální camelbag slouží doteď, ale vzhledem k jeho nedostatečné kapacitě používám nyní jiný. Recenze bude následovat.

Petzl - Tikka XP - už nemám, pořídil jsem novější generaci Petzl Actik, oba produkty brzy porovnám.

Trek Sport - Eiger NG - batoh dosloužil pár let zpátky, byl fajn = úzký a vysoký, což není moc obvyklé - dnešní batohy jsou spíše baculatější a člověk si připadá jak velbloud :-)

Nouzová nabíječka 1xAA (a také APC USB Battery Extender) - už nepoužívám. Měla sice kompaktní rozměry, ale reálná použitelnost (obzvlášť s novými telefony) byla mizivá - v podstatě jen udržovala baterii na stejné hodnotě a více nedobíjela. Dnes je lepší sáhnout po některé z powerbank.

Voltcraft BC-300 - stále mám a používám, na AA(A) články dobrá volba.

Fujifilm FinePix S1000fd - vlastní fotoaparát už nemám, od doby, co manželka používá zrcadlovku. Měl jsem i vyšší verzi - S2000HD, ale matně si vzpomínám, že "tisícovka" fotila lépe.